KONTAKT  


PEUGEOT HYUNDAI CITROEN MAZDA

Vaš pouzdan partner

Specijalizirani PEUGEOT i Citroen servis, neovisni Hyundai i Kia servis, servis za Mazdu, FAP/Adblue specijalisti:
Banija 50, 47000 Karlovac

Tel: 047/645 - 440; 047/600 - 114

Mob: 091/251-0974

e-mail: peugeot.dijelovi@aks.hr

radno vrijeme:
- pon-pet : 09 - 16 h
(kasnije po dogovoru)
- subota 09 - 13h

Cijenjene stranke kod nas telefonski i e-mailom kontaktiraju direktno sa tehničarima (najčešće voditeljom) i dobivaju puno točnije i detaljnije informacije "iz prve ruke".

Iz te činjenice smatramo se pristupačniji kupcima i u prednosti pred firmama koje u call centru često zapošljavaju poluinformirane osobe i obično daju nepotpune ili nestručne informacije. Nedostatak kvalitetnog i stručnog osoblja je opće poznat, stoga su naši ključni djelatnici, u cilju stručne i kvalitetne usluge, znatno više i ozbiljnije angažirani u servisu na popravcima i održavanju automobila, što nam je osnovna djelatnost.

Stoga molimo cijenjene pozivatelje da prihvate činjenicu da svaki telefonski ili e-mail kontakt umanjuje raspoloživo vrijeme za izvršavanje korisnog rada i pružanja kvalitetne usluge.

Zato savjetujemo našim vjernim strankama koje žele kvalitetnu uslugu, čestit i brz popravak i prve, osobni dolazak u naše prostorije, a rezervaciju termina telefonom.

Vašim dolaskom u naše prostorije brže i kvalitetnije rješavamo potrebnu uslugu, a smanjenjem telefonskih i e-mail kontakata ostaje više koncentracije za vozila u postupku.

Iz logične činjenice da se vozila popravljaju u servisu a ne telefonom, smatramo Vaš dolazak činom koji nas obvezuje na pošteni pristup.

Nadamo se da oni drugi, koji bi željeli telefonom savjet kako da sami ili kod susjeda poprave svoje vozilo, razumiju da mi od svojih ruku plaćamo račune.


Izrada web stranica: pivot.hr